HOME >

ISCM World Music Days 2018, Beijing ÀÛÇ°°ø¸ð¾È³» Á¶È¸: 9,353   ÀÛ¼ºÀÏ: 17-12-13  
±ÛÁ¦¸ñ: ISCM World Music Days 2018, Beijing ÀÛÇ°°ø¸ð¾È³»

2018³â ISCM World Music Days (ÀÌÇÏ WMD) °¡ Áß±¹ º£ÀÌ¡¿¡¼­ 2018³â 5¿ù 19ÀϺÎÅÍ 26ÀϱîÁö °³Ãֵ˴ϴÙ. ISCM Çѱ¹ÁöºÎ¿¡¼­ °ø½ÄÀûÀ¸·Î Áö¿øÇÒ ÀÛÇ°ÀÇ °ø¸ð ¸¶°¨ÀÏÀº 12¿ù 15ÀÏ 22:00±îÁöÀÔ´Ï´Ù

 

Á¦Ãâ ÀÛÇ°Àº ³Ê¹« ±æÁö ¾ÊÀ¸¸ç, 2012³â ÀÌÈÄ ÀÛÇ°ÀÏ °ÍÀ» ±ÇÀåÇÕ´Ï´Ù. ISCM È¸¿ø ÀÚ°ÝÀ¸·Î Á÷Á¢°³º°ÀûÀ¸·Î Áö¿øÇϽǼöµµ ÀÖ½À´Ï´Ù°ø¸ðÀÛÀº ¹ÝȯµÇÁö ¾ÊÀ¸¸çÃÖÁ¾ ¼±Á¤Àº 2018³â 1¿ùÁß¿¡ °³º° ¿¬¶ôÀ¸·Î ¾Ë·Áµå¸³´Ï´Ù.

 

°ø½ÄÁö¿ø:

 

ISCMÀÇ WMD ±ÔÁ¤ (Rules of Procedure for the Organization of the ISCM World Music Days Festival)¿¡ µû¶ó Çѱ¹ ÁöºÎ¿¡¼­ ¼±Á¤µÈ 6ÀÛÇ°À» °ø½Ä Áö¿øÀ¸·Î Çùȸ¿¡ º¸³»¸é ÀÌÁß ÇÑ ÀÛÇ°À» ÁÖÃÖÃø¿¡¼­ Ã¤ÅÃÇÏ¿© ¿¬ÁÖÇÏ°Ô µË´Ï´Ù

 

¾Æ·¡ÀÇ ¼­·ù¸¦ ÇϳªÀÇ Zip ÆÄÀÏ·Î

2018 WMD_Composer Name_ Category Number (¿¹: 2018WMD_Gildong_12) ·Î ¾ÐÃàÇؼ­  iscmkorea@gmail.com ·Î º¸³»Áֽñ⠹ٶø´Ï´Ù

 

 

Á¦Ãâ¼­·ù:

 

1. Áö¿ø¼­ (Application Form)

2. ½ºÄÚ¾î (PDF File)

3. À½¿ø (mp3 file)

4. ÇÑ¿µ ÇÁ·ÎÇÊ (150ÀÚ À̳») - Áö¿ø¼­¿¡ Æ÷ÇÔ

5. ÇÑ¿µ ÇÁ·Î±×·¥ ³ëÆ® (150ÀÚ À̳») - Áö¿ø¼­¿¡ Æ÷ÇÔ

6. ¿©±Ç »çº»

7. °íÈ­Áú ÇÁ·ÎÇÊ »çÁø

8. ÀüÀÚÀ½¾ÇÀÇ °æ¿ì ½ºÅ×·¹¿À À½¿ø°ú ¼Â¾÷¿¡ °üÇÑ Á¤º¸

9. °³ÀΠÃâÇ°ÀÇ °æ¿ì Âü°¡ºñ Á¦Ãâ Áõ¸í¼­

 

 

°³º°Áö¿ø:

 

ISCM-Korea·Î º¸³»½Ã´Â °ø½Ä Áö¿ø ÀÌ¿Ü¿¡ °³º° Áö¿øµµ °¡´ÉÇÕ´Ï´Ù°³º° Áö¿øÀÇ °æ¿ì 12¿ù 31ÀÏ (Beijing Time) ±îÁö °¡´ÉÇϸçÀ̶§´Â 50À¯·ÎÀÇ Âü¿©ºñ°¡ ÇÊ¿äÇϸç Çϵå Ä«ÇǺ»À» ¾Æ·¡ ÁּҷΠº¸³»½Ã¸é µË´Ï´Ù.

 

Max YIN
Beijing Modern Music Festival 

Room 630, Office Building, Central Conservatory of Music 43 Baojia Street, Xicheng District, Beijing 100031, China +8610 6641 4052 

¿ìÆí¹° °Ñ¸é¿¡ ²À ¡°Entry for the ISCM World Music Days 2018¡± ¶ó°í Ç¥±â

Âü¿©ºñ´Â ISCM website http://www.iscm.org ¿¡¼­ ÆäÀÌÆÈ (PayPal)·Î ÁöºÒÇϽðųª¾Æ·¡ ÀûÈù ISCM °èÁ·Π¼Û±ÝÇϽø頵˴ϴÙÀ̶§ ²À ¡°individual submission ISCM 2018¡± °ú ¿µ¹® ¼ºÇÔÀ» Àû¾îÁÖ¼¼¿ä.

bank transfer to the account of the ISCM:

ISCM-International Society for Contemporary Music,
ABN-AMRO Bank, Amsterdam, The Netherlands 

IBAN: NL36ABNA0552532088, BIC: ABNANL2A. 

 

°ø¸ðÀÛ Ä«Å×°í¸®:

Categories: 

1. Symphony orchestra (without choir; with or without soloist such as piano, violin, viola, cello, flute, oboe, clarinet, trumpet, percussion, tenor and soprano, etc.) 
(2+1.2+1.2+1.2+1.-4.3.3.1.- timp.perc4-pno-harp-strings). Duration max. 20 min. 

2. Traditional Chinese Music Orchestra (without choir; with or without soloists such as erhu, pipa, zheng, ruan, bamboo flute, suona, sheng, percussion, etc.)
(2 bangdi+2 qudi+ 2 xindi+ 2 soprano sheng+ 2 alto sheng+ bass sheng+ 2 soprano suona+ 2 alto suona+ 2 tenor suona+ 2 bass suona+ 2 liuqin+ 2 yangqin+ 4-6 pipa+ 6 zhongruan+ 2-4 daruan+ 2 zheng+ 8-10 percussion+ 4-10 gaohu+ 12-16 erhu+ 4- 8 zhonghu+ 4-8 cellos+ 3-6 double basses) 
Duration max. 20 min. 

3. Sinfonietta: flute, oboe, 2 clarinets, bassoon - trumpet, horn, trombone - 2 violins, viola, cello, double bass - 2 perc - pno).
Duration max. 10 min.  

4. Youth mixed choir (70 members; four voices for mix choir: soprano, alto, tenor and bass). Duration max. 8 min.  

5. String Quartet. Duration max. 15 min.  

6. Piano Trio for piano, violin and cello; or Piano Trio for piano, clarinet, and violin or viola. Duration max. 15 min.  

7. Chamber Music pieces for quintet: flute (also alto flute and bass-flute), clarinet (also bass-clarinet), piano, violin and cello. Duration max. 15 min.  

8. Chamber Music pieces for septet or octet: instruments to be chosen from violin, viola, cello, bass, piano, flute, oboe, clarinet, bassoon, horn, trumpet, trombone, and percussion, no more than one of each. Duration max 10 min.  

9. Pieces for violin, flute, tenor, or soprano, with or without piano. Pieces for piano solo are also accepted. Duration max 8 min.  

10. Chamber Opera. No more than 2 actors, and no more than 20 regular instruments from symphony orchestra. Concert version. Duration max 45 min.  

11. Computer Music, for fixed media or with live performance (for voice or no more than 4 instruments to be chosen from 1 flute, 1 oboe, 1 clarinet, 1 bassoon, 1 horn, 1 trumpet, 1 trombone, 2 violins, 1 viola, 1 violoncello, 1 double-bass), up to 8 channels. Duration max 15 min.

 

¸ñ ·Ï